متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

خرید شارژ همراه اول بر بستر اینترنت

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۱۳ ق.ظ

خرید آنلاین کارت شارژ همراه اول

خرید کارت شارژ همراه اول
این غم انگیز ترین شعر جهان خواهد شد...


شاعری واژه به سر دارد ومعشوقی، نه...!


افشین_واعظی


# تـــک.بیـــت.های.نــــاب
خرید آسان شارژ همراه اول

خرید اینترنتی شارژ همراه اول
کربلایت سهم ما بدها نشد٬ این اربعین

پا برهنه میروم سمتی که بغضم بشکند

#طنز#دلنوشته#دلتنگی#مذهبی#عاشقانه
#اربعین#کربلا
خرید شارژ همراه اول همیشه همینطور بوده
هنوز هم هست
و در آینده هم خواهد بود ...
خیلی ها میدونن دارن گول میخورن
ولی قیافه طرفو که می بینن
اون گول خوردن رو
به جانشون میخرن !
بعدش هم می شینن
و هی زار میزنن !!
شارژ مستقیم همراه اول

گفتم تو شیرین منی گفتا تو فرهادی مگر
گفتم خرابت میشوم گفتا تو آبادی مگر
گفتم ندادی دل به من گفتا تو جان دادی به من مگر
گفتم ز کویت می روم گفتا تو آزادی مگر
گفتم فراموشم نکن گفتا تو در یادی مگر
گفتم که بر بادم نده گفتا نه بر بادی مگر
خرید کارت شارژ همراه اول از سایت ایتور
چــه جملــه ی غریبـــی اســت…

“فـــراموشـت میکنـــم”

وقتــی خودت میــــدانی که تا آخــر عمــــر،

با یــاد او زنــدگی می کنـی …!

N♡M
سرویس خرید شارژ همراه اول ایتور

همراه اول
☝یِـہ جآ هَست ڪِـہ بآیَد ✋وآیستی ,, یِـہ جآ هَم هَست ڪِـہ بآیَد دَرری

اَمآ اَگِـہ جآیِ ایـטּ✌دو تآ بآ هَم عَوَض شِـہ ,, تآ آخَر عُمر بِدِهڪآر خودِتی
خرید آنلاین شارژ همراه اول

سایت ایتور

  • سکینه آق فری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی