متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

خرید شارژ رایتل

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

شارژ رایتل

خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل
دلم وقتی بریزد راهِ برگشتی نخواهد داشت...

که سوی آسمان، برفِ پشیمان برنمی‌گردد...!!!


علی کریمان


#🍁تــک.بیـــت.های.نـــاب🍁
فروشگاه شارژ رایتل ایتور

خرید کارت شارژ رایتل
هر وقت سرما خورده ای
من نیز سرما خورده ام
لعنت به آن دکتر که میفهمد تو را بوسیده ام ...

#مصطفی_سعیدی
شارژ رایتل لبخند زیباست حتی اگر بر صورت سرد یک آدم برفی نشسته باشد.



#واقعیت #عاشقانه #دلنوشته #حقیقت #زندگی #احساسی #دوستانه #مذهبی
فروشگاه شارژ رایتل

راست میگفتی
حافظه ام مثل ماهی ها کوتاه است
هر روز صبح ها
فراموش میکنم
که باید
دوستت
نداشته باشم...
کارت شارژ رایتل
دنیا ادامه لبخند توست..
که تا آخرین لبخند من کش می آید؛
تو لب برمیچینی
و من..
جایی میان آسمان و زمین..
معلق می شوم.
خرید شارژ رایتل

شارژ ارزان رایتل
موسیقــــی دوریــــت را چــــه کســــی مینــــوازد...؟!
که سکــــوتش همــــه هستــــی ام را فــــرا گرفــــته...

12:16
1394/03/23
#واقعیت
#دلنوشته
#درد_دل
رایتل

سایت ایتور

  • سکینه آق فری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی