متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

شارژ رایتل 3

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ

فروشگاه شارژ رایتل

خرید شارژ رایتل
درد ناکترین جدایی ها آنهایی هستند که نه کسی گفت چرا؟ و نه کسی فهمید چرا...
درهیاهوی زندگی دریافتم چه
دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت!
درحالیکه گویی ایستاده بودم !
چه غصه هایی که فقط به سپیدی مویم حاصل شد!
درحالیکه قصه کودکانه اى بیش نبود!
دریافتم کسی هست که اگر
بخواهد میشود واگرنخواهد نمی شود!
به همین سادگی...
فروشگاه شارژ رایتل ایتور

خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی

خرید اینترنتی شارژ رایتل
هی روزگار . . . !
سکوت اگر کردم نه اینکه حرفی نیست !
لهجه ی نگاهم را کسی نمی فهمد . . . !
چه فرقی دارد
حساب روزهای عاشقی من به تاریخ شمسی یا قمری
وقتی من تو را هرلحظه عاشق میشوم از نو...
رایتل

شارژ ارزان رایتل

خرید آنلاین کارت شارژ رایتل
شارژ رایتل خودت را به خدا....
دیگران رو هم به لیاقتشون بسپار....





#درد_دل #حقیقت
دلم میخواد،
وقتی ازم پرسید: چی شد که دلت شکست؟
بغضمو بشکنم و بگم :
چی شد که به دلت نشست؟
خرید آنلاین شارژ رایتل

سایت ایتور، ارائه دهنده خدمات پرداخت قبض، خرید شارژ ایرانسل، رایتل و همراه اول، خرید شارژ مستقیم، خرید گیفت کارت و آنتی ویروس، خرید شارژ برای وایمکس ایرانسل و پرداخت قبض جریمه

خرید کارت شارژ رایتل
دلم شکست!
عیبی ندارد شکستنی است دیگر، می شکند!

اصلا فدای سرت، قضا و بلا بود از سرت دور شد.......

اشکم بی امان می ریزد!
مهم نیست!
آب روشنی است!

⬅خانه ات تا ابد روشن عشق من...!!!➡

#دلتنگی #حقیقت_تلخ
هیچ مردی،زن را نمی فهمد، هیچ زنی، مرد را نمی فهمد
زیبایی با هم بودنشان همین است . . .
کارت شارژ رایتل

  • سکینه آق فری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی