متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

فروشگاه اینترنتی شارژ رایتل

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ

واقعا چرا تا مدت ها دفتر 80 برگ نداشتیم؟ 60 کم بود، 100 زیاد ؟ ! مشکلاتی برای تحصیل داشتیمـــــــــا !

جالبه قانون گذاشتن به اسم سقف قرارداد و گفتن ۳۵۰ میلیون.ولی من فکرمیکنم سقف قرداد یعنی زیر ۳۵۰ تومن نباشه،بالاتر باید باشه.

تو اتاق نشستم دارم پای کامپیوتر فیلم میبینم صدا دعوا میاد. اومدم میبینم بابا مامانم باهم دعواشون شده خیر سرم اومدم آرومشون کنم میگم چی شده؟! جفتشون برگشتن نیگام میکنن میگن تو برو فیلمتو نیگاه کن! به تو چه؟ صب تا شب پشت اون کامپیوتری! یهو دیدم جفتی اومدن ریختن تو اتاقم کامپیوترو موبایلو سی دی ها رو بردن !!! اتاق رو لخت کردن ! حالا من وایسادم فقط نیگا میکنم. بعد رفتن نشستن هر و کر کردن! :| چه وضعشه؟ این بود ارمان های ما؟ :| فکو فامیله داریم؟ زندگیه ما داریم آخه؟! فروشگاه اینترنتی شارژ رایتل بابام قبل از امتحان گوشیمو ازم گرفت که مثلا حواسم پرت نشه گند نزنم به امتحانم! بعد امتحان اومدم میگم قربونت برم اون گوشیمو بده فدات شم. یه سیگار روشن کرده میگه اشکان امسال سال سرنوشتته دوست بازیو بزار کنار. قیافه اولیه من : :O میگم به پیر به پیغمبر دوست دختر ندارم!!! (خداییش نداشتم) میگه نه وقتی گوشیت دست من بود سه تاشون بت زنگ زدن !! من : :| گوشیم: :| سیم کارتم: :| دوست های نداشته ام: :| یه دستی هم حدی داره !

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده ور در انجا کمی هم گریه کرده بدان قبلش پیازی رنده کرده سایت خرید شارژ رایتل قانعم به "یادت" پس یادت را ازمن نگیر که یادت مهربانترین تصویر دنیاست

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

همراه اول اس ام اس زده : با ارسال ک پیامک بدون متن به 8040 عضو باشگاه هواداران پرسپولیس شوید و با هر برد پرسپولیس صاحب مکالمه و پیامک رایگان شوید... خوب نمیخوایید مکالمه رایگان بدید چرا شرط های تخیلی میذارید کارت شارژ رایتل به طرف میگن; روزه میگیری؟ میگه نه، دو روز اول رو نگرفتم دیدم میتونم نگیرم بقیش رو هم نگرفتم. !

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

گفتی یه تار موت رو به هیچکس نمیدم،اونقدر تار موهامو به این و اون دادی که کچل شدم،دیگه دست از سر کچلم بردار! شارژ رایتل آن نقطه که زیربای بسم الله است آن خال لب بقىه الله است خشنودى آقاصلوات

قبلا ها پسرا از پدرشون یاد میگرفتن چطور باید ریشاشونو بزنن الان از ماماناشون یاد میگیرن چطور ابرو وردارن به کجا داریم میریم چنان شتابان:)))

الان بازیا همه کامپیوتری شده ، بچه ها هم همه سوسول شدن ! زمان ما سوسولی ترین بازی کمربند بازی بود ، ما واسه بازی میرفتیم بیرون مادرمون مارو از زیره قرآن رد می کرد

  • سکینه آق فری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی