متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ

فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور
دلم لک زده…
برای یک عاشقانه ی آرام
که سرم را بگذاری روی سینه ات
و بگذاری گله کنم
از تمام کابوسهایی
شب های نبودنت....!



#عاشقانه#دلتنگی#احساسی
#بیمخاطب
فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل Etore
رسم روزگار..
همین است؛
زورش را،
به رخ آدم های خسته میکشد ...
شارژ فروشی ایرانسل

خرید کارت شارژ ایرانسل از سایت ایتور
حرفت که می شود با خنده می گویم : یادش بخیر ، فراموشش کردم

اما نمی دانند هنوز هم کسی اشتباه تماس می گیرد

سست میشوم که نکند تو باشی
#واقعیت #عاشقانه #تنهایی
M
شارژ ایرانسل
حقایق گاهی وقتا توی شوخی پیدا میشه
خیلی احمقانه است اگر فکر میکنیم آدمها توی شوخیها دلشان نمی شکند . . . .

#دریاااا
خرید آنلاین کارت شارژ ایرانسل

فروشگاه کارت شارژ ایرانسل
شارژ ایرانسل تنهایی حق کسی است کـه خیانت میکُند
امّـا . . .
نصیب کسی میشود کـه وفـادار است . . .



#واقعیت #حقیقت_تلخ
ﻣﯿـــــﺪﻭﻧﯽ ﺑﺎﺯﯾﭽـــــــﻪ ﯾﻌﻨــــــﯽ ﭼــﯽ؟
.
ﯾﻌﻨـــــﯽ « ﻋﺸﻘﺖ »
.
ﺍﺯ ﻟـــﺞ « ﻋﺸﻘﺶ »
.
ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑـــــﺎشه . . .


" 5 آذر 1394 "


خرید اینترنتی شارژ ایرانسل

سایت ایتور

خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل
گاهی آنچنان مزخرف می شوم که برای دیگران قابل درک نیستم
حتی عزیزترین کسم را از خودم می رانم
اما در آن لحظه در دلم آرزو دارم او بگوید:
می دانم دست خودت نیست، درکت می کنم
خرید کارت شارژ ایرانسل

  • سکینه آق فری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی