متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

شارژ ارزان رایتل

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ

خرید آنلاین شارژ رایتل

خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل
به کسی نگو
مخاطب شعرهای غمگین من تویی
شرم دارم زنی بفهمد
مرا درآغوش گرفته ای و....
عاشقم نشدی!
فروشگاه شارژ رایتل

فروشگاه شارژ رایتل ایتور
فکر کن
به ماجرای مردی
که تمام ساعت های دنیا را دزدید
تا معشوقه اش
پیر نشود!
خرید شارژ رایتل در امتداد غروبِ یک خیابان بلند
که هر چه می روی تمام نمی شود
هوا ابری است ،
باران نم نم می بارد
نه چتر می خواهم و نه چیز دیگری
دلم
فقط صدای اذان می خواهد ...😓

✌ بهاره 👯✌

#واقعیت
#دلتنگی
شارژ رایتل

به جای اینکه دستمال بهش بدی اشکشو
پاک کنه
بغلش کن
همین ..کار سختی نیست

#دلنوشته
رایتل
یـِه چیــزی هـَس بـِش میگــَن ;

مادر

جــِنسش مونــثِ ،

ولــی خیلــی مرد ِ . .


#واقعیت
شارژ فروشی رایتل

خرید کارت شارژ رایتل
کسی چه میداند
من
امروز
چندبار فرو ریختم
چندبار دلتنگ شدم
از دیدن کسی که
فقط شالش شبیه تو بود...


#سرباز_فراری
شارژ ارزان رایتل

سایت ایتور

  • سکینه آق فری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی