متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

فروشگاه اینترنتی کارت شارژ رایتل

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

توام بگو دوستت دارم ... همیشه اون کسی نباش که جواب میده " منـــم دوستت دارم "

گاهی مجبورید بگذارید کسانی از زندگیتان بروند تا فضا برای آمدن آدمهای بهتر به زندگیتان باز شود...!

کارت شارژ رایتل

سلام ببخشید این موقع شب مزاحم شدم یه سئوال مهم داشتم: شما هم وقتی با ماشین هستید و احساس میکنید گم شدید ، اول صدا ضبط ماشین رو کم میکنید !!؟؟ سایت کارت شارژ رایتل یک مترسک خریده ام ! عطر همیشگی ات را به تنش زده ام ! درست مثل توست ، فقط اینکه روزی هزار بار از رفتنش مرا نمی ترساند …

کارت شارژ های رایتل

دقت کردین همیشه وقتی حوله رو تو حموم میخوای برداری یکی از لباسات میفته رو زمین خیس میشه ؟! کارت شارژ فروشی رایتل می بینی چقدر ساده است ؟ دیگر نمی شناسمت اما دوستت دارم …

سرویس فروش کارت شارژ رایتل ایتور

دارم واسه دختر خالم تعریف میکنم میگم: دیشب داشت یه راز بقا نشون میداد شیره حمله کرد به یه گله آهو یکی شونو گرفت! میگه: بقیه چی؟ فرار کردن؟ پـَ نه پـَ موبایلاشونو درآوردن فیلم گرفتن از صحنه واسه بقیه حیوونای جنگل بلوتوث کنن… فروشگاه اینترنتی کارت شارژ رایتل آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت ، ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود !! تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی …

شارژ های ارزان رایتل

خوشبخت کسی است که خودش فکر کند خوشبخت است و بدبخت کسی است که هیچ وقت فکر نکند خوشبخت است. کارت شارژ رایتل فراموش کردن خوبانی چون شما بی احترامی به قانون خاطره هاست . ارادت ما را هر روز در سررسیدتان تیک بزنید...

تنهــا بودن قــدرت مــی خــواهــد و ایـن قــدرت را کســی بـه مـن داد کـه روزی مـی گفت تنهــــایـت نمــی گــذارم !!

آرزویی بکن گوش های خدا پر از آرزوست و دست هایش پر از معجزه شاید کوچکترین معجزه اش آرزوی تو باشد

  • سکینه آق فری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی