متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

شارژ رایتل

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۷ ب.ظ

آیا دوستان شما در مسنجر برای شما افلاین می آیند؟ آیا می خواهید مچشان رابگیرید؟ آیا می خواهید بدانید چه کسانی در مسنجرآنلاین هستند؟ اگر می خواهید بدانید باید بگویم خیلی فضولید

*YADET* دلتنگم میکنه *SMSET* دیوونم میکنه. *SEDAT* عاشقترم میکنه. *NEGAT* وابسته ترم میکنه میدونی چی آرومم میکنه؟ D I D A N E T.

خرید شارژ رایتل

اگه تو بخوای میتونی با دلم کاری کنی که از کنارت برم اگرم بخوای میتونی با نگات به من بگی که دل توام منو میخواد بگو تو همونی که پیشم میمونی هیچکی مثله من نمیاد که تو رو واسه خودت بخواد خرید اینترنتی شارژ رایتل اگه بدونی که من چقدر عاشقتم میدونی که احساسه من به تو خاصه دیوونتم داشتنه تو با تو بودن واسه من شانسه عاشقتم

شارژ رایتل

تو ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست,چون اون فقط وسوست میکنه اونیکه داری از دست بدی. کارت شارژ رایتل را اینترنتی خرید کنید سلامتی پسرخاله یه کیک مسموم گنده رو و خودش تنها خورده بود که بقیه نخورن مریض بشن.. صبح زود..تنهای تنها مجری گفت چرا ننداختی دور گفت:گفتم خوب مورچه ها میخورن - مورچه که نمیشه بهش سرم وصل کرد!

سایت خرید شارژ رایتل

تعجب میکنم به هرکسىگفتم دوستت دارم گفت یشارژمیخرىواسم؟ خرید کارت شارژ رایتل یاغش یاغانداالروى گوىآچ توت مین یاغش لارجاک سنى سویرم ترجمه،وقتىبارون میباره دستاتو بگیر زیرش به اندازه قطره هاىکه نتونستى بگیریش دوست دارم 4جک دوستت داشتمو دارم

فروشگاه کارت شارژ رایتل

بیرون گل خریده بودم ، بردم خونه دادم به مامانم گفت گله ؟ گفتم پَ نَ پَ آفساید بود داور قبولش نکرد ! خرید شارژ رایتل خر کردن چیست ؟ ایجاد اعتماد به نفس کاذب در فرد ، برای انجام کاری احمقانه !

این طرز فکر اشتباهه که بگی (خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت باش) بهتره بگی (خواهی نخوری افسوس سعی کن که خودت باشی)

از غضنفر میپرسن شراب زندگی یعنی جه ؟ میگه : نمیدونم ، من فقط دوغ میخورم !!!

  • سکینه آق فری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی