متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

من هم صفحه ای از کتاب زندگی هستم، که روزی مرا ورق زد، خوب بخوان که هرگز در صفحه بعد نخواهی دید.

دوست ندارم شمع باشم دخترا فوتم کنن دوست دارم سیگار باشم رفقا دودم کنن

مدرسه ی زندگی در کلاس دنیا سرزنگ املا یادمان باشد برای محبت تشدیدبگذاریم تا نیم نمره ازمحبت ها کم نشود. روش پرداخت قبض جریمه پرندگان انقدرسرگرم دانه خوردن میشوند که پریدن راازیاد میبرندگاهی سنگ کودکی بازیگوش یادآور پرواز است.


جدیدترین روش پرداخت قبض جریمه

دلتنگ تو امروز شدم تافردا/فرداشدوبازهم تو گفتی فردا/امروزدلم مانده ویک دنیاحرف/یک هیچ به نفع دل تو تافردا پرداخت اینترنتی قبض جریمه به کمک سایت ایتور یه آقایی می‌ره سربازی وقتی برمی‌گرده بابا و داداششو با کلی ریش می‌بینه می‌زنه زیر گریه می‌گه بگین چی شده من طاقت دارم. باباش می‌گه گوساله چرا ریش تراشو با خودت برده بردی


آموزش های لازم برای پرداخت قبض جریمه

تو یک عروسی اقوام داماد میگن نون و پنیر و نعنا، مادر عروس شد تنها پدر عروس میشنوه بلند میگه: نون و پنیر و پونه، پس من چوسم تو خونه پرداخت اینترنتی قبض جریمه گرمی دستات سرخی لبهات تپش قلبت نرمی صدات همش مال فشار خون بالاس!


پرداخت قبض جریمه

دل باید باز باشه عشقو بخود نشون بده،اما دیگه قصه شده این حرفا برای همه... تنگ دلم حرف آخرمه.. پرداخت قبض جریمه تاحالا دقّت کردین وقتی مادران گرامی می رن مغازه، مثلاً ظرف فروشی، همیشه از مغازه دار می پرسن این رنگش نمی ره؟ .....خوب معلومه که اون به تو نمیگه آره رنگش می ره!!!!

پسر: عزیــــــــــــزم!!! دختر: جووونـــــم!!! پسر: گــــــــــلِ من!!! دختر: جانــــم؟؟ پسر: عشــــــقم!!! دختر: جان؟؟؟ پسر: زندگـــی من!! دختر: بله؟؟؟ پسر: نفسِ من!!! دختر: زهـــرمار! بازم اسممو یادت رفته؟؟؟!!

اینقدر خودت رو نگیر … ! اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن … ! وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد … فکر نکن که فوق العاده ای !!! شاید اون کم توقعه …

  • سکینه آق فری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی