متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ب.ظ

عمر بهار را بقائی نیست... گاهی چهره آن تیره میشود و هر زیباروئی از زیبایی می افتد... اما بهار تو خزان نخواهد دید و زیبائیهای تو از بین نخواهند رفت وتا خداست اینگونه باقی خواهد ماند (شکسپیر)

از بیرون صدای قار قار میاد…داداشم میگه صدای کلاغه ؟ میگم پــَ نَ پـــَ قناریه متال میخونه!

بهش میگم I LOVE U میگه یعنی دوسم داری؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ اینقد ازت بدم میاد که دلم میخواد سر به تنت نباشه!! تا حالا دقت کردین ما به بانک اعتماد میکنیم پولامونو میذاریم اونجا ولی بانک به ما اعتماد نداره حتی خودکار هاشم زنجیر کرده! ما حکایت "رفاقت" را در "دانشگاهى" آموختیم که بابت "شهریه" آن "زندگیمان" را دادیم پرداخت قبض موبایل هرقدر رفاقت بکنم می ارزی ، اظهارصداقت بکنم می ارزی ، آنقدرعزیزی تو برایم ای دوست ، صدبارکه یادت بکنم می ارزی

پرداخت قبض موبایل

کابوس نبودی که رهایت بکنم ، ازخاطر عشق جدایت بکنم. آنقدرعزیزی که دلم میخواهد ، هرچیز که دارم فدایت بکنم قبض موبایل آواز خدا همیشه در گوش و دل است ، کو دل که دهد گوش به آواز خدا

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

خوبی که ازحد بگذره طرف فکر میکنه خبریه،والا خبری نیست ما ذاتا خوبیم!! پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور مردها و زن ها دست کم در یک چیز اتفاق نظر دارند. هیچ کدام به زن ها اعتماد ندارند...

پرداخت آنلاین قبض موبایل

دوست داشتم اشک بودم درون چشمانت متولد میشدم روی گونهایت زندگی میکردم و زیر پایت میمردم تا بدانی چقدر دوستت دارم سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور توپمون افتاده خونه همسایه رفتم زنگ میزنم. میگه توپتو میخوای؟؟ میگم په نه په! تو این توپو نداشتی مشقاتو خوب نوشتی ، اینم عیدیه من به تو. میدونى فرق تو باکبوتر چیه؟ اون ازقشنگیش اسیرمیشه تو با قشنگیت اسیرمیکنى جلوبندی ماشینم صدا میده افتادیم توی دست انداز صداش اومد نامزدم میگه این صدای جلوبندیشه؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ قولنجش شکست صدا برای اونه!!!

پرداخت قبض موبایل

سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید!، میگه پیاده میشی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام باد لاستیکا رو چک کنم!

بهار.. در جوانه ها شادی میبینی ، دل آسمان را ابری میبینی ، در این باران عشق ، دل من را خالی میبینی

  • سکینه آق فری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی