متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

متر آزادی سنج

اندازه گیری آزادی

سیم کارت های فاقد هویت

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ

ایرانسل

سیم کارت های فاقد هویت قطع خواهند شد!

اخیراً اپراتور های ایرانسل و همراه اول برای مشترکین خود پیامک هایی با موضوع اینکه باید هرچه سریعتر کد ملی خود را به شماره ای همراه با پیامک درج شده است ارسال نمایند.آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که از همراه اول پیامکی با محتوای ارسال کد ملی به شماره 8980 دریافت کرده اید؟ با ایتور همراه باشید.

همراه اول و ایرانسل این طرح را به منظور ساماندهی سیم کارت های خود راه اندازی نموده اند. هنوز هم سیم کارت هایی وجود دارند که مالک اصلی آنها مشخص نبوده و یا اطلاعات درستی از صاحبان آن ها ثبت نشده، این سیم کارت ها در پایگاه اطلاعاتی داخلی همراه اول و ایرانسل موجود می باشند. از این رو سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باز ها نسبت به سیم کارت های بدون هویت همراه اول و ایرانسل تذکر داده است. به همین دلیل برای مشترکانی که در هنگام خرید سیم کارت اطلاعات ناقص وارد نموده اند پیامکی از جانب همراه اول و یا ایرانسل ارسال شده است.

توجه داشته باشید در صورت عدم اقدام برای ارسال اطلاعات مالک سیم کارت، ارتباط سیم کارت شما قطع خواهد شد. و حالا قرار است که پس از فراخوانی اپراتورها برای تصحیح در اطلاعات ثبت شده ی مالکان اینگونه سیم کارت ها، در صورت عدم اقدام ارتباط این سیم کارت ها قطع شود.

به گزارش ایتور به نقل از معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در پایگاه های اطلاعاتی اپراتورهای همراه اول و ایرانسل سیم کارت هایی به صورت فعال وجود دارند که دارای مشخصات ناقص و یا با مالکیت غیر هستند که باید اینگونه سیم کارت ها ساماندهی شوند.

وی ادامه داد: طی درخواست هایی که این اپراتورها از دارنده های اینگونه سیم کارت ها مبنی بر اعلام کد ملی خود، تنها 20 درصد از این مشترکین برای این کار اقدام کرده اند، که هنوز تعداد کثیری از این مشترکین همراه اول و ایرانسل اقدامی ننموده اند.

این شرکت ها موظف هستند که سیم کارت های دارای مشخصات ناقص و یا هویت غیر را ساماندهی کنند و مشترکانی که مشخصات خود را به اپراتورها اعلام نکنند باید ارتباط آنها تا نیمه ی بهمن ماه قطع شود تا زمانی که اقدام به تکمیل مشخصات خود ننموده اند.

مشترکین اپراتور ایرانسلی که سیم کارت آنها در این دسته قرار دارد پیامکی از طرف Irancell مبنی بر ارسال کد ملی خود به شماره 272 دریافت خواهند کرد و درصورت عدم ارسال کد ملی خود ارتباط آنها تا نیمه بهمن ماه قطع خواهد شد.

همچنین مشترکان همراه اولی که در این دسته قرار دارند پیامکی از طرف HAMRAH AVAL به آنها ارسال میشود که از آنها درخواست میشود که هرچه سریعتر کد ملی خود را به شماره 8980 ارسال کنند تا ارتباط سیم کارتهای آنها قطع نشود.

برای جلوگیری از قطع ارتباط سیم کارت شما با توجه به نوع سیم کارت شما اقدام به تکمیل اطلاعات خود نمایید شارژ ایرانسل.

منبع: قطع ارتباط سیم کارت های بدون هویت ایرانسل و همراه اول

  • سکینه آق فری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی